Zwroty, wymiany, reklamacje

Dokładna informacja oraz podstawa prawna dostępna jest w zakładce Regulamin sklepu. Poniżej prezentujemy wersję skróconą.

 

ZWROT

Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny.

Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili dostarczenia towaru do Klienta.

Aby odstąpić od umowy prześlij stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@lotsofpots.pl lub dołącz je do paczki ze zwracanym towarem. Możesz skorzystać z poniższego wzoru: WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY.

Zwrotu dokonaj na adres:

LOTS OF POTS

ul. Kanałowa 18/4

60-710 Poznań

Jeśli to możliwe – prosimy o adnotację „ZWROT” na opakowaniu. Ułatwi to i przyspieszy całą procedurę.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Wszystkie poniesione przez Ciebie (podczas składania zamówienia) koszty (w tym koszt najtańszej dostawy dostępnej dla danej oferty) zostaną przez nas zwrócone niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania zwrotu towaru.

Koszt wysyłki zwrotnej (do nas) ponosi Kupujący.

Przykład: wysyłka jednej doniczki kosztuje 10zł, wysyłka dwóch donic to również koszt 10zł. W przypadku zwrotu jednej doniczki koszty wysyłki nie są zwracane.

Przykład nr 2: wysyłka jednej doniczki kosztuje 10zł, wysyłka dwóch donic to koszt 15 zł. W przypadku zwrotu jednej doniczki zwrócona będzie różnica w kosztach wysyłki, czyli 5zł.

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego środka, jaki użyty był do opłacenia zamówienia.

Prawidłowo zapakuj towar, który masz zamiar odesłać. Towar sprzedawany przez nas jest wyjątkowo podatny na zniszczenia, prosimy więc zwróć na to uwagę i użyj materiałów zabezpieczających, które zastosowane były przez nas do zabezpieczenia paczki.

Jeśli to możliwe – wykonaj dokumentację zdjęciową lub nagraj film ukazujący sposób zabezpieczenia towaru na czas transportu. Będzie to dla nas nieocenioną pomocą w przypadku ewentualnego uszkodzenia towaru przez przewoźnika i procedury reklamacyjnej. Z góry serdecznie dziękujemy 🙂

 

REKLAMACJA

Jeśli otrzymany przez Ciebie towar jest uszkodzony lub niekompletny skontaktuj się z nami niezwłocznie, pisząc na adres kontakt@lotsofpots.pl.

Dołożymy wszelkich starań, aby problem został rozwiązany. Zazwyczaj będzie się to wiązać z wysyłką kompletnego towaru.

Jeśli to możliwe – napisz do nas zanim odeślesz towar, być może odesłanie go nie będzie niezbędne.

Jeśli jednak zdecydujesz się odesłać towar na reklamację, pomijając wcześniejszy kontakt, dołącz proszę do paczki formularz z opisem wady/wad. Możesz skorzystać z poniższego formularza: WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.

Reklamacje są rozpatrywane tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas reklamowanego przedmiotu. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci również koszt wysyłki zwrotnej (do nas).

 

WYMIANA

W przypadku chęci wymiany towaru na inny niezbędne będzie odesłanie go na adres:

LOTS OF POTS

ul. Kanałowa 18/4

60-710 Poznań

z adnotacją „WYMIANA” na opakowaniu.

Do środka paczki włóż proszę kartkę z informacją, jaki produkt chcesz otrzymać w zamian.

Niezbędne będzie również ponowne opłacenie wysyłki.

Koszt wysyłki i ewentualną różnicę w cenie dopłać przelewem na konto:

22 1090 1362 0000 0001 4794 7096 (Santander Bank Polska S.A.)

Jeśli wybrany przedmiot będzie tańszy, zwrócimy Ci różnicę w cenie przy pomocy tego samego środka, jaki użyty był do opłacenia zamówienia.

Shopping Cart