Dostawa
Wszystkie przesyłki są pakowane i zabezpieczane tak, aby uniknąć uszkodzenia produktu. Z uwagi na wyjątkową kruchość i podatność na uszkodzenia naszych produktów – nie możemy zaoferować pakowania bez użycia plastiku. Zależy nam na tym, aby już za pierwszym razem paczka dotarła w całości. Stosujemy folie oraz poduszki powietrzne, które są w naszej opinii najskuteczniejszym sposobem zabezpieczenia ceramiki. Zachęcamy do ponownego użycia materiałów zabezpieczających, dla własnych celów. W zdecydowanej większości używane przez nas kartony i zabezpieczenia pochodzą w drugiej ręki. Z tego powodu mogą posiadać nadruki, reszty etykiet. Nie wpływa to jednak na ich jakość i bezpieczeństwo transportowanego towaru. Zależy nam na generowaniu możliwie najmniejszej ilości śmieci. Jeśli chcesz, abyśmy zapakowali Twoje zamówienie w nowy, estetyczny karton i nie używali do zabezpieczenia żadnych materiałów z drugiego obiegu - proszę daj nam o tym znać w komentarzu do zamówienia.
Kurier Pocztex 48h
15,99zł
Paczkomat Inpost
15,99zł
Dla naszych klientów z Poznania udostępniamy możliwość osobistego odbioru zakupów w naszym sklepie stacjonarnym przy ulicy Kanałowej 18/4. Podczas składania zamówienia zaznacz opcję „Odbiór osobisty” i napisz do nas, aby umówić się na dogodny termin.
Płatność
Oferujemy wiele bezpiecznych metod płatności z wykorzystaniem pośrednika płatności Przelewy24 lub Paynow. W ramach systemu masz do dyspozycji płatność: Blikiem lub szybkim przelewem z wybranego banku, a także płatność kartą debetową/kredytową. Gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich danych. Przesyłane są w zaszyfrowanej postaci a dostęp do nich ma tylko niezbędna liczba pracowników.
Wymiana
Przy wymianie towaru niezbędne jest opłacenie ponownej wysyłki oraz wyrównanie kosztów towaru.
Zwrot
Klient może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Bieg terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili dostarczenia towaru do Klienta.
Aby odstąpić od umowy prześlij stosowne oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres kontakt@lotsofpots.pl lub dołącz je do paczki ze zwracanym towarem. Możesz skorzystać z poniższego wzoru: WZÓR FORMULARZA
Jeśli to możliwe – prosimy o adnotację „ZWROT” na opakowaniu. Ułatwi to i przyspieszy całą procedurę. Paczkę nadaj na adres:
Lots of Pots
ul. Kanałowa 18/4
60-710 Poznań
Uwaga! Prawidłowo zapakuj paczkę! Towar sprzedawany przez nas jest wyjątkowo podatny na zniszczenia, prosimy więc zwróć na to uwagę i użyj materiałów zabezpieczających, które zastosowane były przez nas do zabezpieczenia paczki. Jeśli to możliwe – wykonaj dokumentację zdjęciową lub nagraj film ukazujący sposób zabezpieczenia towaru na czas transportu.
Reklamacja
Dołożymy wszelkich starań, aby problem został rozwiązany. Zazwyczaj będzie się to wiązać z wysyłką kompletnego towaru. Jeśli to możliwe – napisz do nas zanim odeślesz towar, być może odesłanie go nie będzie niezbędne.
Reklamacje są rozpatrywane tak szybko, jak to możliwe, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas reklamowanego przedmiotu. W przypadku uznania reklamacji zwrócimy Ci również koszt wysyłki zwrotnej (do nas).